torstai 28. marraskuuta 2013

Kämppää löytöineen

Jotenkin olen pitkään hävennyt kämpän sekalaisia tyylejä, mutta nykyään olen aika tyytyväinen.
Olen selannut niin paljon blogeja ja Pinterestiä ja tajunnut että olen luonut omanlaisen sisustuksen kämppääni,
jota muilla ei taatusti ole. Samanlaisia esineitä löytyy muiltakin, mutta kokonaisuus, miten olen yhdistellyt
tavaroita on omanlaiseni. Jokaiseen esineeseen olen tyytyväinen. Ne ovat upeita löytöjä.
Se sitten on toinen asia miten niitä osaan yhdistellä. En nimittäin osaa pysyä yhdessä tyylissä,
esim. moderni, retro, maalaisromantiikka, normi junttikalusteet. Tykkään noista kaikista niin paljon (junttikalusteista haluan eroon) että en osaa olla sekottamatta kaikkia keskenään.
Pääasia että itse olen todella tyytyväinen omassa asunnossani ja saan valaista muillekkin millainen tavaroiden
sekamelska itselläni on.



Vähän ruosteinen korihärpäke sai lankarullia ja muita kivoja juttuja.


Halppiksen suuret yllättäjät! (myös ylempikin kuva) Eivätkä olleet mahottoman hintaviakaan.
Kaksi noista on ajatella kynttilöitä! En raaski polttaa tuskin koskaan niitä!

Cd-telineetkin on kirppikseltä bongattu. Vähän näkyvä arkku on pappan maalaama kuntoutuksessa.
Uusi Ikean laatikosto, kirppikseltä löydetty iiiso kynttiläjalka (5e).
Laatikoston päällä on halppiksesta ostettu musititaulukehys. Nuppineuloilla voi laittaa kiinni kuvia.

Mutta arvatkaapas toteutuiko toiveeni aidoista perhosista taulussa!!! JESSSS!
Kirppiksellä sattui vastaan todella rumassa laatikossa olevia perhosia.
Ne oli nuppineuloilla kiinnitetty styröksipohjaan.
Useamman perhosen kohdalle oli kirjoitettu löytymispaikka jne. tietoa.
No siirsin ne varovasti tähän kehykseen ja olen tyytyväinen!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti